Zoeken:

Hertog Jan

Van redactioneel verhaal naar merkcampagne

Branded Content Elastic Native Native Advertising Video

Ons bereik reikt verder dan Limburg. Mediahuis Limburg maakt deel uit van de internationale Mediahuis-groep. In Nederland, maar ook België, Ierland, Duitsland en Luxemburg hebben we mooie samenwerkingen met klanten. Deze business case is afkomstig van Mediahuis Nederland.

Echte bierliefhebbers bereiken met echte verhalen over bier

Hertog Jan zocht naar een manier om haar zes bieren voor te stellen aan bierdrinkend Nederland. Dus creëerden we zes redactionele verhalen waarin de hele bierreeks werd voorgesteld. Met als resultaat een campagne waarbij Hertog Jan als een authentiek en ambachtelijk biermerk werd gepositioneerd.

Doelgroep Man
Leeftijd 25-59
Totaal op netwerk 3.7M
Hoge interesse 710.000

6 verhalen. In oneindig veel vormen verteld.

Beginnen bij bierliefhebbers in ons netwerk

Voorafgaand aan de campagne definieerden we iedere bierliefhebber in ons netwerk aan de hand van hun leesgedrag. Om vervolgens deze groep kennis te laten maken met zes bieren van Hertog Jan.

Eén van de documentaires

En één van de commercials die daaruit volgde

Het belang van de documentaires als de basis van de overige content zien we als een stevige fundering voor onze groei.

Sjors van Drie, Brand Manager Hertog Jan

Wat waren de resultaten?

Via de smaak van bier brengt Hertog Jan verdieping aan op de merkbelofte 'Uit Liefde Voor Bier'. Met een vanzelfsprekende prominente plek in de verhalen voor de kroonjuwelen bier, brouwers en brouwerij.

KPI quality-views 30.000
Quality-views 142%
Facebook Video 123.000
Social Media 568.000

Wil jij ook in de spotlight staan?