Van redactioneel verhaal naar merkcampagne
Ons bereik reikt verder dan Limburg. Mediahuis Limburg maakt deel uit van de internationale Mediahuis-groep. In Nederland, maar ook België, Ierland, Duitsland en Luxemburg hebben we mooie samenwerkingen met klanten. Deze business case is afkomstig van Mediahuis Nederland.
Echte bierliefhebbers bereiken met echte verhalen over bier
Hertog Jan zocht naar een manier om haar zes bieren voor te stellen aan bierdrinkend Nederland. Dus creëerden we zes redactionele verhalen waarin de hele bierreeks werd voorgesteld. Met als resultaat een campagne waarbij Hertog Jan als een authentiek en ambachtelijk biermerk werd gepositioneerd.
Beginnen bij bierliefhebbers in ons netwerk
Voorafgaand aan de campagne definieerden we iedere bierliefhebber in ons netwerk aan de hand van hun leesgedrag. Om vervolgens deze groep kennis te laten maken met zes bieren van Hertog Jan.
Het belang van de documentaires als de basis van de overige content zien we als een stevige fundering voor onze groei.
Wat waren de resultaten?
Via de smaak van bier brengt Hertog Jan verdieping aan op de merkbelofte 'Uit Liefde Voor Bier'. Met een vanzelfsprekende prominente plek in de verhalen voor de kroonjuwelen bier, brouwers en brouwerij.