Zoeken:

WML

WML laat Limburgers bewust omgaan met drinkwater

Native Advertising

Schoon drinkwater stroomt niet vanzelf uit de kraan.

Het hebben van schoon drinkwater wordt gezien als vanzelfsprekend in Nederland. De vraag naar water wordt steeds groter, mede door de veranderende weersomstandigheden. Gaan Limburgers wel voldoende bewust om met water? De opdracht aan ons van dé drinkwaterleverancier van Limburg: verander de waardeperceptie van drinkwater in Limburg.

Hoe wordt water, drinkwater?

De doelgroep was enorm. Er zijn namelijk 500.000 huishoudens in Limburg en 15.000 bedrijven aangesloten op het waternet. De basis van deze campagne was native advertising in combinatie met advertorials. Het doel? De nieuwsgierigheid van de bezoekers aanwakkeren. Waar komt ons drinkwater vandaan?

Wat waren de resultaten?

De nieuwsgierigheid van de Limburgers was gewekt over hun drinkwater! Bezoekers waren bovengemiddeld geïnteresseerd in de advertorials. Dit zagen wij door een lange leesduur en hoog aantal kliks.

Impressies 2 miljoen
Lezers 30.000

Wil jij ook in de spotlight staan?