WML

WML laat Limburgers bewust omgaan met drinkwater

Native Advertising

Maar schoon drinkwater stroomt niet vanzelf uit de kraan.

Schoon drinkwater is de standaard in Nederland en WML is de drinkwaterleverancier van Limburg. De vraag naar water wordt steeds groter, mede door de veranderende weersomstandigheden. Gaan Limburgers wel voldoende bewust om met dit goed? Aan ons de opdracht: verander de waardeperceptie van drinkwater in Limburg.

Hoe wordt water, drinkwater?

Hoe kunnen we de doelgroep het beste bereiken? Er zijn namelijk 500.000 huishoudens in Limburg en 15.000 bedrijven aangesloten op het waternet. Een heel breed publiek. De basis van deze campagne is native advertising. Met advertorials die de nieuwsgierigheid van de bezoekers aanwakkert. Want waar komt ons drinkwater vandaan? Kinderen spelen en groeien op met drinkwater. Hoe sproeien en plonsen we het best in de zomer? Hoe zit dat met corona?

Wat waren de resultaten?

En de Limburgers wilden meer weten over hun drinkwater! Bezoekers waren bovengemiddeld geïnteresseerd in deze advertorials, dit zagen wij door een lange leesduur en hoge CTR.

Impressies 2 milj.
Lezers +30.000