Zorgnet Limburg creëert online banenmarkt
Een zetje in de rug nodig?
De vraag van Zorgnet Limburg? Meer aanwas van werkzoekenden in de zorg. Om dit te bewerkstelligen zette Mediahuis Limburg data in van het jobboard Limburgvac. Aan de hand van zeer relevante data konden wij de ideale doelgroep bereiken voor Zorgnet. De doelgroep: Limburgers die op zoek waren naar een zorg-gerelateerde baan.
'Wat doe jij nou?'
Met behulp van de advertorial bezorgden we de lezer een sterk verhaal over de digitale banenmarkt. Hiernaast bereikte Zorgnet Limburg natuurlijk ook Limburgers die (nog) geen affiniteit hadden met de zorg. Met de tekst ‘Wat doe jij nou? Kom in beweging’ trokken we de aandacht.
Wat waren de resultaten?
In slechts twee dagen werd de advertorial duizenden keren gelezen. De leesduur van deze advertorial was hoger dan gemiddeld, dat wil zeggen de lezer vond het relevant!