Zoeken:

Nieuw maandelijks magazine bij De Limburger: Voilà

Sittard – De lezers van De Limburger ontvangen morgenochtend (vrijdag 25 september) bij hun krant de eerste uitgave van Voilà, een nieuw commercieel lifestyle-magazine. Voilà, 98 pagina’s dik en uitgevoerd in glanzend kwaliteitspapier, valt voortaan iedere maand bij de abonnees in de bus en is via web en app beschikbaar op de digitale leestafel van De Limburger.

“Voilà is het bijeen brengen van de interessegebieden van de lezers van De Limburger en de wensen van een groeiend aantal adverteerders om in een aantrekkelijke ambiance zelf het verhaal over hun product of bedrijf te kunnen vertellen”, licht bladmanager Peter Eberson de formule van Voilà toe.

Deze interessegebieden zijn in Voilà gegroepeerd rond vijf thema’s: Mens & Gezondheid, Cultuur & Culinair, Vrije tijd & Mobiliteit, Geld & Recht en Mode & Wonen. “Voilà is een verbreding en verrijking van het leesaanbod voor de abonnees van De Limburger. Zij ontvangen nu elk weekend bij de krant de bekende journalistieke magazines Horizon en L-magazine. Daar komt Voilà als mooie maandelijkse extra bij”, aldus Eberson.

De lancering van Voilà is voor De Limburger, met een bereik van ruim 300.000 lezers de grootste regiokrant van Nederland, de tweede belangrijke productvernieuwing van dit jaar. In januari voltooide ze een integratie met haar weekkrant VIA. De VIA stapte af van huis-aan-huis bezorging en ging over in een wekelijkse bijlage met lokaal nieuws bij De Limburger. Daar bovenop wordt de VIA elke week in een oplage van 50.000 exemplaren gratis verspreid via meer dan 400 supermarkten en andere servicepunten in Limburg.