Zoeken:

Teamleider klantenservice B2C

 

Samen met je team de vragen, suggesties en klachten afhandelen van de ruim 110.000 abonnees van De Limburger. Is dat een uitdaging waar jij enthousiast van wordt? Mediahuis Limburg in Maastricht is op zoek naar een teamleider klantenservice B2C.

Mediahuis Limburg speelt in de voorhoede van de snelle digitale ontwikkeling van nieuwsmedia. De Limburger is ons vlaggenschip en behoort tot de grootste regionale nieuwsmerken in Nederland. Het maken van kwalitatief hoogstaande journalistieke producties én het slim vermarkten van deze producties bepalen voor een groot deel ons succes. Knowhow, data en technologie zijn belangrijk, maar nóg belangrijker zijn onze deskundige en gedreven medewerkers, zeker wanneer het gaat om het behouden en verstevigen van de relatie met onze trouwe abonnees.

Wat ga je doen
Je bent een teamplayer en haalt energie uit het beter maken van jouw team. Als geen ander weet je overzicht te houden en structuur aan te brengen. Komen er vragen van jouw teamleden? Jij weet het antwoord. Je heb een luisterend oor en bent hun inspirator. Iedere dag zorg je er voor, samen met je collega-teamleider, dat alles op rolletjes loopt en dat onze abonnees de aandacht krijgen die ze verdienen. Samen met jouw team ga jij voor het maximale resultaat. Dit realiseer je door je teamleden te coachen, zich te laten ontwikkelen en waar nodig bij te sturen. Daarvoor maak je gebruik van de beschikbare data en is je aandacht gericht op de medewerkers en hun prestaties.

Wat breng je mee
We gaan heel graag met je in gesprek als je minimaal drie jaar werkervaring hebt als teamleider/supervisor of senior agent in een klantencontact-omgeving. Bij voorkeur met een relevante opleiding en minimaal een MBO+ werk- en denkniveau. Met coaching en een open wijze van communiceren help je jouw teamleden om beter te worden en hun werk goed uit te voeren. Voor deze baan ben je 32 of fulltime 36 uur beschikbaar. Jouw enthousiasme en denken in mogelijkheden helpen je om succesvol te zijn. Je flexibele werkhouding, hands-on mentaliteit en beheersing van de Nederlandse taal  – en wellicht ook van de Limburgse dialecten – doen de rest.

Het team
Op de afdeling Klantenservice ontvangen we via verschillende kanalen berichten van abonnees op het gebied van opzeggingen en serviceverlening. Bij opzeggingen onderzoeken we of de liefde echt over is, of dat we met een goed gesprek en begrip voor de situatie toch een passende oplossing kunnen bieden. Soms is het antwoord echter een simpele “het past niet meer”. Voor de servicevragen luisteren we goed naar de vraag en met name ook naar de vraag achter de vraag.

We hebben een leuk en gedreven team waarbinnen je kunt rekenen op een aangename mix van werken en leren. Het team heeft een afwisselend takenpakket:

  • Eerstelijnsgesprekken met abonnees, zowel inbound als outbound.
  • Klanten te woord staan via e-mailsupport en chat.
  • Administratieve verwerkingen in de registratiesystemen.
  • Het bijwonen van gerichte trainingen, coaching en begeleiding.

Ons aanbod

  • We bieden je een prima salaris op basis van fulltime 36 uur. Afhankelijk van je opleiding en ervaring is de functie ingedeeld in schaal H (€ 2.646 – € 3.545).
  • Verder maak je gebruik van een compleet arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder een eindejaarsuitkering van 5% en een persoonlijke keuzebudget van 12%. Twee derde van je pensioenpremie wordt door ons betaald.
  • Ook hebben we een reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer woon-werk en in onze thuiswerkregeling maken we afspraken in welke mate je thuis en op kantoor kunt en wilt werken;
  • Goed om te weten: onze klantenservice is elke werkdag geopend van 07:30 tot 20:00 uur en op zaterdagochtend van 08:00 tot 12:00 uur. Daarom kun je bij ons flexibel werken.
  • Je helpt mee aan het succes en de verdere ontwikkeling van De Limburger en tegelijkertijd kun jij jezelf ook ontwikkelen door het volgen van een breed aanbod in (online) trainingen en opleidingen.
  • Tenslotte hebben we een fijne werkplek voor je in ons goed bereikbare kantoor in Maastricht.

Organisatie
Even terug naar Mediahuis Limburg. Van onze ambitie maken we geen geheim: onze leidende positie als mediabedrijf in Limburg verder uitbouwen. We maken deel uit van de succesvolle Mediahuis-groep, actief in Nederland, België, Duitsland, Luxemburg en Ierland. Mediahuis is uitgever van meer dan dertig prominente nieuwsmerken, waaronder NRC, De Telegraaf, Noord-Hollands Dagblad en Dagblad van het Noorden. We zetten vol in op samenwerken en het delen van ideeën en praktijkervaringen.

Reageren
Is deze baan voor jou dé kans om verder te groeien? Laat dan van je horen! Voor meer informatie kun je contact opnemen met Bertha Hofmann, manager van onze afdeling Klantenservice. Stuur een mail naar [email protected] of bel of app naar 06-17 32 15 97. Wil je solliciteren? Stuur dan je motivatie met cv naar [email protected]. Je kunt reageren tot 27 maart.